1- دانشآموز عزیز، در هر سوال با یک موقعیت روبرو میشوی. خودت را در آن لحظه تصور کن و گزینهای را انتخاب کن که واقعاً نشاندهنده واکنش توست نه گزینه ای که به نظرت بهتر است. در این تست پاسخ درست یا غلط وجود ندارد؛ هدف فقط شناخت بهترِ خودت است.
2- در بعضی از سوالات ممکن است فکر کنی که هیچکدام از گزینه کاملا متناسب با تصمیم و یا رفتار تو نیست. در این شرایط نزدیکترین گزینه به خودت را انتخاب کن.